dilluns, 31 de maig del 2010

Un gran dia ple d'esport

El dijous 20 de maig com ja sabeu, els alumnes de l'ESO vam anar a la platja a gaudir d'un dia ple d'esport. Teníem planejat fer 3 activitats diferents: caiac,vela i windsurf, encara que al final no ho vam poder fer tot, com no teníem temps suficient vam decidir cancel·lar el windsurf, però tot i així ens ho vam passar perfectament. A les 10 vam arribar al port de Mataró, ens van dividir en dos grups i mentre els alumnes de 1er i 4rt anaven en vela, 2n i 3er feien una xerrada amb un monitor de l'Escola de Vela de Mataró on ens explicaven diferents coses necessàries per navegar. Tot seguit els alumnes de 2n i 3er van anar a fer vela mentre que els que havien tornat de fer vela feien la mateixa xerrada que nosaltres i descansaven una miqueta abans de posar-nos un altre cop en marxa. La nostra experiència amb la vela va ser fantàstica, tots vam gaudir molt. Els alumnes de 2n i 3er van experimentar com de freda estava l'aigua, van aconseguir que el monitor que els portava confies en ells i els deixes llençar-se a l'aigua. Després d'això vam anar tots cap a la platja per preparar-nos per fer caiac. El ordre va ser diferent van agafar a 20 persones, els hi van explicar com sabia de remar i de dos en dos van començar a pujar als caiacs. Els professors i els demés alumnes dinaven per després poder fer l'activitat. Quan ja estàvem en el caiac havien d'anar de boia en boia sense passar-nos. Mentre uns feien l'activitat del caiac els altres podien banyar-se sempre i quan respectessin les normes i estiguessin sota la vigilància del professorat. Va ser un dia esgotador, però va valer la pena, perquè desprès de tot aquest esforç vam poder descansar dues hores prenent el sol, jugant, i sobretot compartint grans rialles amb els nostres companys d'escola. En definitiva aquesta excursió ens ha demostrat part del que és treball en equip al haver de treballar junts i coordinar-nos per poder seguir endavant. Va ser un gran dia, amb un gran sol i sobretot una molt bona companyia.